maverick meerkat efika open mx smarttop to2 & to3

a 7vgn vegre sikerult felvarazsolni az ubuntu 10.10-es verziojat a kisgepre.
a telepites viszonylag 1xu ha koveti az ember matt utasitasait.
par sorban azert leirom:
v1unk 1 sd card-ot mely >2gB.
az ubuntunkon gconf-editorral kapcsoljuk ki a nautilus 2db automount cuccat
aztan meg:
sudo su
wget http://www.powerdeveloper.org/asset/by-id/116
xz -dc efikamx-updater.img.xz | dd of=/dev/mmcblk0
wget http://www.powerdeveloper.org/asset/by-id/113
xz -dc maverick-installer.img.xz | dd of=/dev/mmcblk0
az sd cardrol installalas utan azonban vart 1 kis meglepetes. nevezetesen, h sotet kepernyot lattam a benq monitoromon ha hdmi-vel csatlakoztattam a kisgepemhez. ha azonban hdmi-dvi atalakitoval kotottem ossze oket, minden rendben ment. a full hd-s monitor felbontasat levette 1280x720-ra (az imx.51-es lapka a full hd-t nem birja), regen ez 1600x900 volt ha jol emlexem.
ami furcsa, h ha menet kozben atrakom hdmi-re, akkor van kep, ha ujrainditom, akkor megint nincs. az elso modositasom az alaptelepitesen, h atalltam gnome-rol lxde-re. az lxdm nem vmi barati, mert 30%-ra hajtja ki a procit, visszaraktam a gdm-et.
az lxde kornyezet nevehez meltoan konnyed:

a videolejatszas erdekelt meg. 1 atlagos, ~400 soros film lejatszasa ablakban szaggatasmentes, felteve ha nem pulseaudio kelti a hangot, hanem mondjuk az alsa:


a wifi sajnos nem m1 es a webkamera is darabos kisse, tehat akad meg fejlesztenivalo...

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése